Over ons

Design Online Meubels (DOM) is in 2015 opgericht door Laurens Hagens en Frits van der Ven. DOM is een webshop met alle vooraanstaande merken design kantoormeubelen en accessoires. DOM brengt meer dan tachtig topmerken bij elkaar.

Anders dan bij andere webshops wil DOM in contact komen met klanten om advies te geven en mee te denken over bijvoorbeeld de aanschaf van nieuwe bureaustoelen of een nieuw bureau. Er is voldoende ervaring in huis om die rol te vervullen. DOM komt graag op bezoek! Bel voor advies of een afspraak 088 - 638 23 57.

Het one stop shoppen staat bij DOM centraal: hier vindt u alles wat nodig is om een kantoor in te richten. Het komt immers maar zelden voor dat alleen een bureau of een stoel nodig is. DOM biedt een compleet assortiment.

Denkt u aan (her)inrichting van uw kantoor en voelt u voor fraai en tijdloos design? De DOM webshop is altijd open en bereikbaar. Wilt u meer weten over prijzen, merken en mogelijkheden? DOM kan het u allemaal vertellen. Ziet u meer in een adviseur aan huis? Bel ons of laat een berichtje achter en we maken snel een afspraak.

  • Tachtig topmerken onder één (virtueel) dak
  • Zeer ruime ervaring
  • 24/7 open voor inspiratie
  • Compleet aanbod, van bureaulamp tot receptiebalie
  • Behoefte aan advies? We komen graag bij u op bezoek

 

 

Laurens Hagens


Kwam na de Hogere Hotelschool in Den Haag in de internationale hotellerie te werken bij Marriott. Na omzwervingen in de hospitality branche streek hij in 1995 neer bij het Duitse Topdeq, postorderbedrijf in design kantoormeubels en accessoires. Van 2000 tot 2005 was hij verantwoordelijk voor de introductie van Topdeq op de Amerikaanse markt en woonde hij in New Jersey. Hierna kwam hij terug naar Nederland en was verantwoordelijk voor Topdeq tot in 2013, als gevolg van de crisis, de activiteiten werden gestaakt.

Op het gebied van design kantoorinrichting is Laurens een echte kilometervreter met veel verstand van en gevoel voor kwaliteit en schoonheid. Maar ook voor pragmatisme en maakbare oplossingen. Klik HIER voor zijn LinkedIn profiel.



Frits van der Ven

Wat Laurens met kantoormeubels heeft, geldt voor Frits op het gebied van ICT, telecom, marketing en verkoop. Na een studie aan de Universiteit van Amsterdam bekleedde hij diverse functies in (after) sales management en (key) accountmanagement, steeds in de automatisering en telecombranche (Acer, Priority, en UPC).

Binnen DOM is Frits verantwoordelijk voor de processen en de website (backoffice). Hij zorgt voor een smetteloze presentatie van de artikelen en een vlotte afhandeling van de transacties. Aldus brengt hij zijn ervaring, kennis en kunde in in een – voor hem – heel nieuwe markt en wereld. Maar wel met overtuiging! Klik HIER voor zijn LinkedIn profiel.

 

 

Wij richten ons met name op het MKB en middelgrote bedrijven

Wij geven een passend advies aan startende en middelgrote bedrijven bij de aanschaf van nieuwe kantoor design meubels. Wij helpen u bijvoorbeeld graag bij de herinrichting van de ontvangst ruimte. Welke receptiebalie is het meest geschikt. De vergaderruimte opgeknapt? Welke verlichting past hier het beste bij. Nieuwe medewerkers aangenomen? Wat voor bureaus kan ik het beste inzetten voor mijn medewerkers en welke kasten passen daar mooi bij. Door het ruime assortiment aan merken en producten zijn wij perfect in staat om de wensen van architecten, interieur adviseurs en opdrachtgevers uit het bedrijfsleven en de gezondheidszorg te vervullen.

 

Contactgegevens:

Design Online Meubels
Fort Isabella
Nieuwe Linie 12
5264 PJ Vught

Telefoon: 088 – 638 23 57
e-mail: [email protected]


KvK: 63362465